Subject:Deprem her an gelebilir, hazır mısın?
From: "TÜRKİYE DEPREM VAKFI" <tdv@turkiyedepremvakfi.org.tr>
Date: 13 Aug 2012 04:59:06 +0300
13 Aug 2012 04:59:06 +0300
Türkiye Deprem Vakfı
Türkiye Deprem Vakfı herkesi uyarıyor.
Deprem her an olabilir!
Türkiye aktif deprem kuşağındadır. Olası afetlere karşı hazırlıklı olmak
bu ülkedeki herkesin sorumluluğudur.
Türkiye Deprem Vakfı, öncelikle okullar, hastaneler, işyerleri ve konutlardan oluşan
tüm yapısal alanları depreme hazırlıklı kılmak için projeler geliştiriyor ve
uyguluyor. Bunun için ülke içinde ve dışında ilgili bilimsel ve özel kuruluşlarla
işbirliği yapıyor.
Depremin yıkıcı etkisinden korunmanız için eğitim platformları oluşturuyor,
toplumsal bir kültür yapılandırmak adına var gücüyle çalışıyor.
TDV, depremin bir felaket olmaması için eğitimli bir toplumun gerekliliğine inanıyor
ve herkesin desteğini bekliyor.
Çünkü deprem olacak!
www.turkiyedepremvakfi.org.trtdv@turkiyedepremvakfi.org.tr
twitter.com/TDVAKFIfacebook.com/turkiyedepremvakfi
T: 0 212 285 66 55F: 0 212 285 66 56M: 0 530 569 42 62
E-posta listemizden çıkmak istiyorsanız lütfen tıklayınız...